Fuck you. And fuck her too

 
Hej på er!
Är så jävla trött och har en sådan mensvärk så jag typ dör. Fast bara typ. Sitter med en kopp kaffe och skulle vilja äta upp en hel chokladfabrik. Det är som att Gud vill staffa mig för att jag har mens (som jag inte direkt har bett om) genom att låta mig gå upp hundra kilo i vikt under dessa dagar. Nog om det.
Kom sent till första lektionen som var filosofi, följt av naturkunskap, franska och till sist samhällskunskap. Lillebror slutar klockan fyra så ska möta upp honom då för att köpa födelsedagspresent åt mammi som fyller 50 imorgon. Bra att vara ute i god tid osv. Efter det ska jag väl träna innan jag går hem och dör (sover).
Jag sitter här även idag med min lilla oskrivna loggbok och bloggar istället för att plugga. Dum Elise.
Nej nu får det vara nog med bekvämheten.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0