För vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda

Vet inte vad jag ska ta för bild, så tar en på mig hahaha ego.
 
Hej på er!
Nu var det ett tag sedan igen, men jag har inte suttit speciellt mycket vid datorn, och när jag väl har gjort det har jag varit tvungen att prioritera min träningsblogg.
Jag hade iallfall en mysig nyår med fina vänner. Bakishäng med Jennifer och Kasper fram till onsdag då jag och Kasper tillslut lämnade Jennifer ensam.
I torsdags hade Jennifer fixat supermysig middag åt henne, mig och Kasper! Var hos henne innan vi drog till bj.
I fredags tränade jag först innan jag åkte till mamma och tog det lugnt tillsammans med henne och lillebror, myspys.
I lördags pluggade jag lite på dagen innan jag på kvällen träffade Kajsa. Vi hängde lite på garys tillsammans med Maria innan jag drog till Saluhallen dit senare Jennifer kom.
I söndags fikade jag med Kajsa på Cappuchino innan jag mötte upp Jennifer för att frossa kinabuffé.
Igår sov jag länge innan jag åkte ut till mamma för lite lugn och ro.
Idag var det sista dagen på det lov som har gått alldeles för fort. Jag har tillbringat dagen åt att träna, träffat Jennifer, gosat runt i nya pyjamasen, druckit te och kollat på gossip girl.
Stört jävla otaggad på skola igen, men vi biter ihop sista terminen på gymnasiet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0