The worst feeling is the moment when you realized that you've lost yourself

 
Hej på er!
Vaknade imorse med att inte se något på högra ögat - ett av mina standard symptom för att migrän är på ingång. Efter att ha varit blind ett tag kom migränen, så jag blev hemma från skolan idag. Mina tips till er stackare som också har migrän är att direkt när du känner av att något är påväg ta en eller två migräntabletter. Lägga dig i sängen med en fuktig handduk över ögonen och pannan och sedan bara sov bort det. Sova är fan den bästa medicinen mot migrän. Dock är inte sömnen den skönaste, menmen. Dessutom känner man sig minst lika trött när man vaknar för det tar en del på krafterna. Haha jaja.
Gick upp på eftermiddagen och la mig i soffna fram till lillebror kom. Han stannade på middag innan han skulle till sin sångpedagog. Nu har jag precis klart en uppgift i filosofin och ska nu hoppa in i duschen. Ska ställa klockan tidigt imorgon för att hinna träna innan skolan börjar. Det beror dock lite på hur huvudet känns, men jag håller tummarna för det bästa!
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0