Party with my pain

HAHAHA sista bilden, varför står jag på jennifer!?
 
Och där var lovet slut. Jag har haft ett jättebra lov iallfall, även fast det känns som att det enda jag har gjort är att typ dricka alkohol och jobba. Haha tragiskt .. Lovet invigdes med Victoria och Jennifer med vin och en liten spontan utgång och natt haha. Dygnade med Jennifer i en lägenhet i Salabacke innan vi drog hem till mig, klädde oss varmt, tog en återställare och sedan var det dags att köa för biljettsläppet till studentfesten! Felicia kom även sedan till Jennifer och vi planerade vår resa medan jag var asdryg och stört överdrivet trött. Jag tyckte jag var rolig iallfall. Felicia sov sedan hos mig.
Söndagen segade jag med Felicia på Cappuchino hela dagen typ innan jag somnade relativt tidigt.
Måndag var det dags för studentkryssning. Erika kom till mig och vi drog tillsammans till bussen. Efter mycket om och med var vi äntligen på båten och då var det bara att sätta igång HAHA. Från vi kom dit tills vi gick av haha. Eller iallafall jag och Jennifer, min tappra krigare! Så hur ska jag sammanfatta kryssningen? Tänk er det trashigaste ni kan tänka er, dubbla det med tjugo och där har ni årets studentkryssning! Visst var det kul, men inget jag gör om.
Var hemma tisdag kväll och somnade direkt efter en dusch.
Onsdagen sov jag länge, mötte upp Jennifer, drog till Victor på Plock, mötte upp Kasper och hans kompis och drog sedan till Bj. Skedade med Jennifer på natten och träffade sedan Kajsa dagen efter.
Ja, sen var vi framme till helgen och den har jag jobbat mig igenom. Igår efter jobbet åkte jag till mamma och det är där jag nu befinner mig. Jag är hemma första dagen i skolan med en förkyldning, typiskt.
Nu ska jag kolla gossip girl resten av dagen, dricka te och äta grapefrukt!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0