Nobody is perfect until you fall in love with them

Hej på er!
I torsdags var det tacokväll på Williams jag, Kajsa, Ebba och Maria hängde på! Felli hängde sedan med oss till Terassen ett tag innan dom stängde och hon sov sedan hos mig. Vaknade på fredagen och lagade mat, solade och drog sedan till jobbet till klockan fyra. Jobbade till tio och fick sedan skjuts av Viccan, Adde och Marcus hem.
Igår var det lördag och jag började jobbet kvart i nio och slutade klockan sex. Hade inte haft något emot att jobba hundra timmar till menmen! Fick skjuts till stan av Matthew och mötte där upp Jennifer. Vi drog hem till mig och fixade till oss en snabbis innan vi gick till Mika där det var tjejmiddag! Det var jättemysigt och trevligt! Stort grattis i efterskott på 19-årsdagen! När klockan närmade sig halv tolv och vi var påväg därifrån träffade jag och Jennifer på två as sköna killar vi hängde med resten av kvällen. Orkar inte skriva mer, men kortfattat så var min lördag riktigt lyckad!
Trött som ett as, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0