Jag lämnar min hemstad som en ertappad tjuv, dom kallar mig galen älskling men hämnden är ljuv

Hej på er!
Det var ett tag sedan nu (igen), men det blir så ibland. Helgen har som vanligt gått alldeles för fort och imorgon är det måndag igen. I torsdags sov Felicia hos mig och i fredags tog jag bara en lugn hemmakväll med mamma. Igår var det lördag och den spenderades till en början med att plugga. Vid halv sex drog jag till Stockholm där Viccan och Carro var. Jag och Viccan åkte hem till henne en stund innan vi åkte tillbaka till stan för att äta middag och dricka lite vin. Vid halv tolv tog drog vi till Uppsala igen där vi gick ut ett tag, hälsade på Kajsa på hennes jobb och sedan hamnade på en nice efterfest.
Kom nyss hem efter att ha följt henne till tåget och ska nu sätta på en film.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0