Jag håller god min, men spelet är elakt

 
Den när man har pluggat sedan halv nio när man egentligen börjar halv ett för att sedan komma till skolan och få veta att provet är uppskjutet till nästa vecka. DEN fick jag vara med om idag. Skönt men ändå ganska oskönt. Gick i skolan mellan halv ett och halv fem och gick efter det en snabbis på stan med Jennifer innan jag drog och tränade. Love till mina nya träningsbyxor.
När jag kom hem var lillebror här, glädjen som uppstår osv. Han stannade på middag innan pappa skjutsade honom till mamma. Duschat, kollat på dejt med mig och segat framför datorn är det jag har bidragit med sedan dess.
Ska nu föna håret och sedan sova.
 
Fick nyss ett sms och det gör så jävla ont att veta att du bara blir sämre. Jag ber för dig, min finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0