Ingenting känns rätt, men du är det vackraste jag har sett

 
Jag vaknade imorse och hade för ont i magen för att gå till skolan, så jag blev hemma idag. Låg i sängen till strax innan två innan jag gick upp och kollade på top model. Har äntligen lyckats skriva klart äckel sam grejen som jag är någon vecka sen med, en otrolig lättnad! Nu är det bara massa annat skolarbete som står mig upp över öronen, gaaah mitt sportlov <///3.
Det känns iallafall bättre nu och imorgon ska jag till skolan. Ser så jävla fram emot gymmet imorgon efter skolan, helt sjukt. Den mängt onyttigheter i både mat och dryck sedan i torsdags är ganska stor haha! Eller okej inte den värsta, men alltså ah. FAST JUSTE! Det är ju fettisdagen imorgon! Vi får se om det bli en semla eller inte. Det beror på. Hahah jag är otrolig. Och överdrivet trött.
Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0