Lovely letters you'll never know

Hej på er!
Idag är det den första december, samt första advent, och jag kan faktiskt ärligt säga att jag tycker det ska bli riktigt mysig med jul, snö, ljus, pepparkakor, varm choklad och allt som hör december till! Däremot den enorma vinterjackan, den äckliga fittkylan och det elektriska håret kan ju gå och dra något gammalt över sig - men det är en annan femma!
Nu sitter jag framför brasan med en kopp te och en nybakad lussebulle och väntar på att solsidan ska börja. Idag har jag jobbat mellan åtta och tre och träffade efter det Kajsa för att se på fyrverkirierna, som faktiskt hör första advent till. Senare ikväll lutar det åt att på något magiskt vis lyckas ta mig in till stan för att träffa Jennifer, för vad gör man inte för sina bästa vänner?
 
p.s. jag klarade teoriprovet i tisdags!
p.s2. råkade bryta min vita månad i onsdags
Hoppas ni mår bra!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0