Jag dansar men jag känner ingenting alls

Hej på er!
Dagarna rullar på och idag är det redan söndag. I onsdags träffade jag Felicia. Vi fikade, åt på cupido och träffade senare Jennifer för några öl haha. Jag och Felicia tog morgonbussen till mamma och sov bort halva torsdagen. Var även på au pair möte samt gjorde en intervju, vilket gick bra! Felicia var kvar hos mamma under tiden och när jag kom hem hade vi myskväll framför gossip girl.
Skjutsade henne till skolan dagen därpå och jobbade sedan kväll. Igår var det lördag och jag jobbade mellan 8:45-18. Det gick bra, med tanke på omständigheterna. Åkte hem och duschade innan jag åkte till Hannah vid halv nio. Där var även Rebecka, Marcus och Alexander. Vid halv tolv kom taxin och vi begav oss mot bj. Hade en riktigt rolig kväll tillsammans med mina brudz!
Började dagen idag med att promenera från fyra mackarna till Slavsta i 13cm klackar innan jag åkte med mamma och mormor på julmarknad i Sigtuna, så himla mysigt!
Nu ska jag kolla avsnittet jag missade av ph förra veckan innan solsidan börjar!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0