You messed with my head

Igår var det skola mellan åtta och tjugo i två. Mådde inte bra alls så efter det att skolan slutade gick jag hem och sov i någon timme innan jag åkte iväg för att jobba mellan fyra och tio. När jag var där fick jag se en sak på schemat som fick mig på ett sådant jävla bra humör att jag nästan flög runt i butiken resten av kvällen. Dock vände detta humör till motsatsen när jag kom hem. Allt blev plötsligt så jävla förvirrande och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till.
Imorse svimmade jag pågrund av sömnbrist (haha) så mamma tyckte jag skulle stanna hemma, vilket jag blev. Jag ska efter detta ut på en lång powerwalk i försök att få lite ordning i mitt lilla huvud. Detta har blivit min dagliga nya värdelösa träning tills jag får börja träna normalt. Fyfan.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0