Vad jag bryr mig om nu är att se dig gråta, för jag har gråtit och du ringde aldrig

Godmorgon mina fina!
Jag har precis duschat och gjort mig en kopp kaffe och sitter nu och lyssnar på världens finaste Håkan. Det var ett tag sedan älskling, men alltid lika bra.
Idag börjar jag halv ett och borde plugga innan dess, men vart fan håller motivationen hus? Jag ska försöka leta fram den lite senare .. Slutar skolan kvart i fem idag och ska efter det träna. Det ska bli riktigt jävla skönt, för så jävla mycket onyttigheter som jag har fått i mig denhär helgen är fan sjukligt. Haha usch.
Nu ska jag torka håret och börja fixa till mig lite och försöka komma i tid!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0