The sky is only as far away as you allow it

Igår var det sista dagen i skolan innan en veckas lov. Lovet kom verkligen lägligt, trots att jag måste plugga en hel del på det. Efter skolan tränade jag innan jag drog hem och fixade mig och sedan mötte upp Viccan. Vi åkte hem till Felicia där hon hade fest. Massa människor i ett stort hus, men vi drog ändå hem ganska tidigt. Jag var galet trött, så jag somnade riktigt gott med Viccan bredvid mig.
Vi vaknade relativt tidigt idag, vid tio ungefär. Ashärligt väder så vi har typ varit ute och suttit på Cappuchino. Efter ett tag kom även Kajsa, så jag har spenderat min dag med dom två downisarna.
Nu har jag precis kommit till pappa med alla saker, blir en flytt hit igen. Jag vill verkligen kunna bo hos mamma, önskar att jag kunde, men jag hoppas på att det kanske funkar i någon vecka igen om ett tag.
Nu ska jag strax sova.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0