She loved mysteries so much that she became one

Hej på er!
Efter det att jag hade skrivit klart hemtentan igår somnade jag nästan direkt. Eller okej, klockan var elva haha. Jobbade mellan kvart i nio till sex idag, slutresultatet av det är att jag är trött som ett jävla as just nu.
Pappa kom hem idag och vi har nu ätit middag. Fick parfymen jag ville ha av honom, så det var kul. Haha alltså min blogg suger och jag är astrött och jag ska sova efter det här.
Börjar jobba klockan åtta imorgon, och jag ska för första gången få öpnna på golvet, woooho. As-spännande osv. Har aldrig tid för att träna nu mera och jag känner mig fetare än någonsin, om någon kände för att veta det. GAAAH får panik. hatar det.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0