Please teach me gently, how to breathe

Hej på er!
Jag vaknade vid tio tiden imorse. Gick upp och duschade och gjorde mig i ordning för att klockan två befinna mig på UNT. Haha det var så att jag i fredags fick ett samtal från UNT där dom sa att min mamma och min mormor har skickat in mig som förslag för Uppsalas lucia, så jag var tydligen en av deras topp 15 favoriter som hade blivit utvalda. Så jag var där idag för en intervju, filming och sjungning haha, gick helt stört jävla dåligt och jag kommer skämmas ihjäl när det där visas, men jag får se det som en rolig grej typ.. Ska dit igen nästa vecka för fotografering, så när det kommer ut i tidningen får ni rösa på mig haha!
Efter att det var klart drog jag och tränade. Köpte efter det ett par jeans och en väska innan jag träffade Viccan. Vi var hemma hos mig innan vi fikade på stationen en snabbis innan hon drog hem. När hon hade dragit träffade jag Mathias. Vi vandrade på kyrkogården (obehagliga I know) ett tag innan vi promenerade till Eriksberg och tillbaka. Stannade på en skolgård ett tag och nu känns det som att jag har både influensa, urinvägsinfektion och hela jävla köret. 
Har bytt om till mina grymma rosa mjukisbyxor och gjort en kopp te jag ska hälla i mig nu innan läggdags.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0