Just put your arms around me and tell me you're here

Pappa lämnade mig ensam hemma och drog till Barcelona i tisdags. Jag gick i skolan, var hos kiropraktorn,  tränade och var efter det med Kajsa och Viccan. Viccan sov hos mig till dagen därpå då jag började kvart i två. Gick i skolan, stannade kvar och skrev på ett arbete innan jag och Rebecka gick hem till mig där hon även blev kvar över natten. Igår var det torsdag och vi lyckades komma upp i tid till den första lektionen som började halv nio. Gick i skolan och hade stört ont i huvudet hela dagen. Skippade sista lektionen och gick istället hem och tog två migräntabletter tills det släppte. Träffade efter det Felicia och Cecilia ett tag innan jag och Felicia gick hem till mig där hon även sov.
Det är så skönt att jag har sluppit sova själv dessa dagar. Jag har så fina vänner, helt sjukt vad jag älskar er! Dock har jag en natt kvar som jag kommer tillbringa själv men det ska nog gå bra.
Nu sitter jag och ska strax börja skriva på hemtentan som jag har skjutit upp hela veckan. Eftersom den ska in ikväll och jag ska jobba tidigt imorgon blir min fredagkväll inte roligare än så. Men jag är nöjd ändå!
Hoppas ni mår bra mina fina!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0