Jag såg min ungdom trampa gasen i botten och köra rakt in i en bergvägg

Hej på er!
Nu ligger jag i sängen efter en lång dag. Klockan var ställd på halv sex imorse för att dra iväg och träna så fort det öppnade. Tränade så länge jag hann innan skolan började tio över åtta. Två lektioner som jag inte fick ett skit gjort på innan det var lunch. Skippade tyskan efter det och drack istället kaffe med Jennifer på Waynes. Följde sedan med hem till henne där vi gick en härlig promenad med hennes hund på typ en timme. Jätte härligt att vara ute i skogen en solig höstdag! Haha lät helt ironisk nu, men jag menade det.
Befann mig på jobbet strax innan fyra för att jobba kvällspasset som slutade klockan tio.
Imorgon ska vi ha programdag i skolan och eftersom jag läser beteendevetenskap ska vi till Stockholm på något värdelöst museum. Nej men det blir säkert bra!
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0