Behöver lite kärlek från fel sort och sympatier från fel håll

Ber om ursäkt för alla fula egobilder, men blir så när man uppdaterar från mobilen..
 
Dagen började med att jag kom en halvtimme tidigt till missionskyrkan och när klockan var fem minuter innan vi skulle börja kommer det in helt fel klass och jag får reda på att vi ska vara på skolan, underbart. Slutade skolan tjugo i två och gick då på stan en snabbis med Jennifer innan jag gick och tränade. Jag blev efter det hämtad av morfar och följde med och fikade hos dom en stund.
Jag sitter nu och försöker skriva klart min projektplan för projektarbetet som går lite sisådär. Eller jo, det går ganska bra faktiskt. Dock är jag galet trött så jag funderar på att gå och lägga mig och skriva klart både projektplanen, svenska artiklarna, samhällsuppgiften och svenska talet imorgon och på torsdag. Det vore så otroligt skönt att få det gjort innan lovet.
Sovgott mina fina!

Kommentarer
Postat av: Gerda

Vad och hur ofta tränar du och har du något mål inom träningen? :) hur fort springer du en mil tex?

2012-10-24 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0