Before you judge someone, walk a mile in their shoes

Hej på er!
Det var ett tag sedan nu igen. Den senaste veckan har varit långt ifrån den bästa, men jag tackar min så otroligt fina vän Jennifer för att finnas där. ♥ 
Nu försöker jag bara få lite stabilitet i mitt liv. Och med lite tur ska det nog gå bra.
Nu sitter jag nyduschad med en kopp te och ska försöka ta itu med pmet i psykosocialt arbete jag ligger efter med. Min kropp värker efter dagens träningspass som jag glömde strechta efter, idiot. Blev så otroligt jävla förbannad på mig själv idag på gymmet. Hur i helvete kan jag tillåta mig själv att förlora det ända jag var en aning duktig på? Hur i helvete kan jag tillåta mig själv att ge upp något som var så viktigt för mig? Haha, ja jag pratar om träningen. Gav mig själv ett extra staffpass och lovade mig själv att aldrig göra så mot mig själv igen. Skadad eller ej.
Imorgon börjar skolan klockan åtta så jag borde nog strax sova, men något håller mig kvar vid datorn. Hmmm what could it be? ... Dum elise.
Befinner mig för övrigt hos mammi, har gjort det sedan i söndags och med sömntabletter har det faktiskt gått bra hittills. Har spenderat så mycket tid som möjligt med min älskade lillebror och det är verkligen det bästa jag vet.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0