A true friend is the one that always makes you laugh, when you dont even want to smile

Hej mina vänner!
I skolan i fredags mådde jag inte alls bra, kände mig sjuk, så jag var tvungen att för första gången sjukanmäla mig från jobbet. Jag hade istället en mysig hemmakväll med mamma i form av film och godis.
Igår började jag jobba tjugo i nio och slutade klockan sex. Trött och besviken fick jag skjuts hem av mormor och Ove. Dom stannade på middag hos oss och efter ett tag kom även Felicia hit. Min fina vän, jag älskar dig.
Jag vaknade imorse av en vedervärdig migrän. Efter lite tabletter och vila mådde jag bättre, eller kunde iallfall se och stå igen haha, och har hela dagen idag bara segat hemma med Felicia.
Imorgon är det måndag igen och jag förstår verkligen inte vart helgerna tar vägen. Sista veckan innan höstlov, herregud vad skönt det ska bli.
p&k!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0