You don't feel pretty, you just feel used

Måndag igen och jag är lika otaggad för en ny lång vecka som vanligt. Men jag ska nog stå ut, det brukar bli bäst så. Gick i skolan mellan åtta och två idag och drog efter det hem och skrev på en uppgift i någon timme och tjugo minuter innan deadline upptäckte jag att jag inte hade sparat ett skit. Det är i såna lägen jag älskar mig själv mer än vanligtvis. Efter jag hade skrivit ihop något skit på tjugo minuter och skickat in drog jag och tränade ett hårt pass. Känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, underbart!
Nu ska jag lägga mig i sängen, måla tånaglarna och kolla på en film innan jag somnar.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0