The worst kind of pain is when you're smiling just to stop the tears from falling

Tjoooo!
Började morgonen med att stänga av alarmet vilket bidrog till att jag försov mig. Mötte Kajsa vid kvart i åtta och var sedan i skolan till strax innan tio. Svenska, coachtid, franska och samhällskunskap innan vi fick sluta. Dagen bjöd på ännu en brandövning, vilket blev den andra denhär veckan. Efter skolan hängde jag med Rebecka i någon timme innan det var dags för möte. Värdelöst. Efter det drog jag hem, bytte om och cyklade sedan mot gymmet. Corepass och gym stod på schemat, skönt!
För tillfället sitter jag och äter tonfisk med keso och ska efter detta ta en dusch.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0