The lighters smiles can hide the saddest stories

bbbbabyface från i vintras
 
Hej på er!
Skriver i lite stress just nu, men vad gör man inte för er?
Idag var det första dagen i skolan efter lovet och självklart lyckas jag komma en kvart försent. Första lektionen var estetisk verksamhet där vi nu har gått från musik till bild. Förutom att jag helt seriöst är sämst i klassen så rullade lektionen på i två och en halv timme innan den tog slut. Efter det var det franska och samhällskunskap innan vi slutade. Drog då och tränade ett kort men intensivt pass på en timme innan jag stressade hem och duschade och fixa mig innan jag gav mig iväg till UNT för fotografering för Uppsala lucia. Jag såg förjävlig ut, gör värsta minen och mitt hår ser askort ut, usch och fy vad pinsamt när det kommer ut. Dock tror jag att det kommer ut redan på lördag.
Imorgon är det studiedag, wooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0