So scaraed of getting older, I'm only good at being young

Hej på er!
Dålig uppdatering under veckan I know, men internet här hemma har krånglat överdrivet mycket. Veckan har iallfall rullat på som vanligt med skola, träning och andra vardagsysslor. Igår var hela skolan på Saco mässan, en mässa om typ olika alternativ efter studenten. Det var asvärt och jag fick faktiskt ut riktigt mycket av den!
Vi var tillbaka i Uppsala vid halv sju och då blev jag övertalad att följa med Jennifer och Kasper till Williams för att äta tacobuffé. Sedan blev vi kvar där resten av kvällen. Hängde med människor och hade det trevligt innan Jennifer fick mig, Felli och Kasper med sig hem som hemsläp. Jag och Jennifer fortsatte och var asdryga när vi väl kom hem innan vi gav upp någon timme senare haha.
Vi vaknade vid elva och jag lagade en köttig frukost åt mig och Felli innan jag och Jennifer nätt och jämt tog oss till skolan haha.
Ska nu kolla på tv med pappa innan jag somnar tidigt för att imorgon jobba 11 timmar, gosh.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0