Ska hela vägen upp och följer min stig

"Vad och hur ofta tränar du och har du något mål inom träningen? :) hur fort springer du en mil tex?"
 
Jag tränar i genomsnitt mellan 3-5 gånger i veckan på Actic. Min träning varierar en hel del eftersom jag lätt tröttnar om jag gör samma saker allt för ofta. Ibland är det spinning, core, powerpass och ibland kör jag själv på gymmet, springer på rullbandet, springer utomhus etc. Kör jag själv har jag alltid som regel att jag måste köra minst en halvtimme kondition innan jag börjar gymma och sedan lämna gymmet helt slut.
Mitt mål när jag började träna var att få en kropp jag var nöjd med, och det är det fortfarande. Inte en chans att jag kommer att ge mig förrän jag är där, min extrema envishet är en bra egenskap i detta sammanhang haha.
Men i och med att jag började träna en hel del blev det även en stor del av mitt liv och ärligt talat skulle jag inte klara mig utan att träna idag.
Hur fort jag springer vissa sträckor och andra saker om min träning kommer du att hitta på min nyuppstartade träningsblogg du hittar HÄR! Följ mig gärna där, och finns det fler frågor så är du välkommen att ställa de där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0