Put your hands on the ones that you swore you loved

d to the duckface
 
Det var tungt att lämna sängen imorse, men på något sätt lyckades jag ändå ta mig upp och hör och häpna, även komma i tid till första lektionen! Slutade skolan tjugo i två och tog då min rosa cykel och cyklade hemåt. Jag har haft en riktigt härligt eftermiddag/kväll. När jag kom hem gjorde jag mig en kopp te och la mig på sängen och kollade på Love actually. Det gav mig både julkänslor och ett leende på läpparna hihi. Klockan sex var det dags för mitt första spinningpass på flera månader, och till mitt sällskap hade jag pappa. Det var galet jobbigt och gaaalet kul! Har verkligen saknat det!
Nu har jag precis duschat och funderar på att sätta på en till film och låta håret torka innan jag somnar.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0