Maybe you were the ocean when I was just a stone

Hej på er!
Slutade skolan strax efter fyra igår och mötte då upp Felicia, som jag för övrigt har saknat galet mycket! Vi såg Twilight Breaking dawn part 2, och jag är riktigt nöjd med den! Det blev precis som jag ville ha det haha! Vi somnade inte förrän vid fem tiden så när klockan ringde klockan nio imorse var det kanske inte lika kul. Hon följde iallfall med medans jag fixade mina naglar klockan tio. Det blev vitt glitter på den franska, nöööjd.
Nu sitter jag på sängen med en kopp kaffe och ska efter detta hoppa in i duschen innan jag börjar fixa mig. Ska träffa Jennifer vid två för en Wayne's fika och vid sex ska jag bekanta mig med resten av lucia kanditatera. Kvällens planer är fortfarande inte spikade, men det blir bra oavsett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0