Jag lever med mina minnen och sår som ingen kan se

 
glad tjej i hemköpströja HAH
 
Hej på er!
Igår jobbade jag som sagt mellan tjugo i nio och sex. Efter det tog jag en promenad hem och väl hemma hann jag nätt och jämt duscha, äta middag och fixa till mig lite innan jag mötte upp Viccan. Vi drog på en lokalfest i Årsta till Adde som fyllde tjugo. Tog bussen hem vid tolv för att sedan öppna butiken imorse. Jobbade mellan åtta och tre och drog efter det till gymmet. Nu sitter jag med en kopp te framför solsidan och ska försöka ta en hyfsat tidig kväll.
Utvecklingsamtal imorgon halv åtta, vi får se hur det går!
P U S S

Kommentarer
Postat av: jennipennilennisennivennidenni ;)

Fett sööööt bild!! hur kan inte P falla för dig när du ser ut sådär på jobbet?! Förför honom bakom köttdisken eller nått!

2012-11-04 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0