If you could read my mind, you'd be in tears

Hej på er!
Igår började skolan halv tio och slutade halv fem. Hade en håltimme på tre timmar jag drog och tränade på innan jag fick bråttom tillbaka till skolan. Efter skolan gick jag på stan en stund med Jennifer och Nicole innan jag och Jennifer gick hem till mig. Vi lagade en enligt oss as statsig middag, träffade Viccan en kort stund och sen drack te och pratade bara. Följde henne till bussen efter tolv och gick sedan hem och sov.
Nu sitter jag här och har precis duschat. Vi ska till morfar för tidigt farsdagmiddag idag klockan tre och ikväll blir det någon form av utgång.
Hoppas allt är bra med er finisar!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0