All those fairytales are full of shit, and one more fucking love song I'll be sick

Hej på er!
Somnade ganska sent igår, onödiga saker som ändå får mig att vara vaken.. Vaknade ganska sent idag. Pratade med Viccan i typ två timmar i telefon innan jag försökte plugga lite. Det gick lite sådär så drog istället och tränade. Körde ett relativt långt pass, men ändå inte nöjd. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt att aldrig vara nöjd, men jag chansar på bra.
Sitter nu i sängen, är stört irriterad, arg och uppgiven. Precis bråkat med pappa och är ganska så rejält trött och otaggad på att jobba ett nio timmars pass imorgon. Världen består av så in i helvete många idioter och av någon anledning har jag en tendens att ständigt ha dom i min omgivning. Det tar en jävla massa energi jag egentligen inte har råd att slösa på något sånt.
Jag är galet trött och borde verkligen sova med tanke på jobbet imorgon, men det förvånar mig inte om jag blir vaken alldeles för länge av en alldeles för dum anlending. Stop fuck my mind, please.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0