But in the end we're all the same


Efter att ha fixat mig och gjort mig helt klar för att dra till skolan imorse börjar jag blöda näsblod och med min extrema jävla blodfobi svimmar jag och slår i huvudet, HAHA så extremt dålig. Och extremt värdelöst att jag missade både np i svenska och resten av skoldagen.. I vilket fall vaknade jag runt halv ett och har sedan dess känt mig som en zoombie. Jag ska efter detta slänga i mig några koppar kaffe innan jag börjar skriva på hälsopedagogiken och börja på min idrotts presentation. Jag måste verkligen träna på något sätt idag också innan jag får psykbryt på mig själv. Jag förstår inte vad som har hänt med mig den senaste veckan, men det måste ändras på. Inte ok.
P&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0