Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed




Jag kom tillsammans med Viccan tillbaka till Uppsala runt fyra tiden igår och gick då på stan lite innan vi drog hem till mig för att äta och fixa oss lite. Vi drog senare hem till Kajsa där hon, Ebba och Matilda var. Vi spelade lite spel där ett tag innan resten av människorna kom. Det var en trevlig kväll och det var länge sedan min säng var så skön som när jag la mig i den si sådär halv sju imorse. Pappa väckte mig vid halv ett idag och det kändes verkligen som att jag precis hade somnat när han väckte mig. Men jag gick upp och han skjutsade hem mig till mamma där jag nu hade tänkt spendera resten av kvällen åt att plugga. Jag är så jävla trött att jag helst bara skulle vilja somna just nu, men icke. Jag är så jävla förbannad på min manliga förälder dessutom, att någon kan förstöra så mycket för någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0