I hela mitt liv har jag försökt att tänka själv, men jag kommer inte längre utan din hjälp

image description
Godmorgon mina fina!
Ligger just nu nyduschad i Viccans säng medan hon står i duschen, så passar på att blogga under tiden som den trogna bloggerskan jag är HAH. Igår var det np i engelska i skolan som sagt och ärligt talat har jag ingen aning om hur det gick. Att skriva en debatt artikel om världens konsumerande var väl inte det lättaste att finna sin åsikt om, men det löste sig nog hyfsat bra ändå, trots en förjävlig huvudvärk som gjorde mig sällskap under hela provet. Vi fick i vilket fall sluta efter det och då tog jag tåget mot Stockholm. Mötte upp Viccan på tc och planen var att gå på LMFO, men vi hamnade istället på Bel Mondo där vi satt i flera timmar.
Vaknade idag runt halv elva och ska strax röra oss in mot stan för att shoppa och fika lite. Senare drar vi till Uppsala och hem till Kajsa som styr ikväll, haha!
Nu kom Viccan tillbaka och jag ska börja locka hennes hår, så jag avrundar med att säga att jag älskar mitt lilla hjärta så mycket så!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0