Just close your eyes, the sun is going down. You'll be all right, no one can hurt you now

image description
image description
Hej mina fina!
Skolan började med betygsamtal i både litterärgestaltning och franska där jag förvånadsvis lyckades skrammla ihop ett vg i lg och ett mvg i franska i slutbetyg. Satt med Rebecka vid ån och åt nötter under den korta håltimmen som uppstod efter franskan. På kommunikationen hade vi också betygsamtal och på hälsopedagogiken hade vi avslutningsfika och kollade på film. Efter skolan träffade jag min fina Tina för en fika och lite klänning letande. Underbart att träffa henne igen, jävligt illa att det sker alldeles för sällan nu för tiden!
Inte speciellt mycket plugg har jag fått gjort sedan jag kom hem, och jag har som vanligt ingen annan än mig själv att skylla på.
Jag är så trött att jag skulle kunna börja gråta vilket sekund som helst haha, så jag tror jag strax ska göra nallebrum sällskap i sängen.
Hoppas ni har haft en bra dag!
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0