I lied when I said it diden't hurt

image description
Hej på er!
Vi bafann oss på plats i Fullerö för lite paintball strax före tio imorse, efter en sväng genom kossor och lite åkrar. Dock vågade inte jag vara med och spela så jag kollade istället på tillsammans med Jennifer och Olivia. Jag och Jennifer drog tillbaka in till stan efter någon timme där vi åt lunch på Linné innan skolan började klockan två. Jag hade min kommunikations debatt, vilket sög och sedan engelska där vi kollade på film och hade betygsamtal. Efter skolan gick jag på stan med Nicole och Jennifer ett tag innan jag drog och tränade. Nu har jag precis duschat och hade tänkt plugga innan jag somnar, men så trött som jag är just nu skulle jag tro att jag istället går och lägger mig!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0