I dont think you know what you are doing to me

image description
Igår var det morsdag och jag tog cykeln ut till mamma för att tillsammans med resten av släkten äta middag hos mormor. Jag är glad över att ha så fina människor i min närhet och jag ljuger inte när jag säger att jag verkligen har världens bästa mamma.
Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag inatt spydde två gånger, haha asvidrig. Har mest mått illa och kollat på gossip girl hela dagen idag, men har även lyckats skriva lite på svenskan.
Imorgon ska vi spela paintball på morgonen och jag kommer väl antagligen svimma av smärta eller något med min extremt låga smärtgräns. Skolan slutar klockan fem och efter måste jag träna innan jag måste söka hjälp för extrem viktuppgång. Fyfan.
Nej nu ska jag måla tånaglarna och fortsätta kolla på gossip girl innan jag somnar!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0