Vi har väntat här i regnet på någonting som inte händer och som aldrig kommer ske

image description
så fiiiina vänner! ♥

Hej på er!
Jag började dagen med att komma en halvtimme försent till skolan. Det var ganska dumt eftersom de andra hade fått exsaminerande matteuppgifter de skulle lösa i grupp, som jag istället fick lösa på egen hand - men så jävla grym som jag är lyckades jag klara alla uppgifter! Blev helt överdrivet glad haha. Efter matten hade vi engelska där vi fick tillbaka våra nationellaprov som också gick bra och efter det väntade en lång håltimme. Jag och Nicole gick då till storken där vi var heeelt ensamma haha. Där satt vi och drack lite kaffe innan jag efter ett tag mötte upp Felicia på stora torget. Vi gick för att äta en god lunch i solen på cappuchinos uteservering. Det var ett bra tag sedan vi sågs, så det var roligt att träffa henne igen! Jag var tillbaka i skolan klockan två då vi hade naturkunskap som endast bestod av att jag och Jennifer låg i gräset vid ån. En timme senare drog jag och tränade innan jag cyklade hem för att duscha och fixa mig lite. Mamma hämtade upp mig lite senare och vi åkte för att lyssna på lillebrors sista konsert med musikklasserna. Efter det var det picknik och brännboll, och jag hade en ständig fight mot myggen.
Jag börjar bli rejält trötter, så jag ska strax sova!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0