Om dom tror att dom sårat mig så har dom bara missförstått

Ger upp bloggpausen haha! Känner att jag behöver det här lilla gosiga stället att skriva om min vardag i. Förstår att ni är i starkt behov av att veta vad som har hänt i mitt liv sedan sist (HAHA) så det är väl lika bra att tala om det för er;

Fredag
- gick en kort skoldag. Efter det hängde jag med Rebecka på stan. Vi satt vid ån, kollade runt och åt på Cupido - väldigt mysigt! Mötte upp Jennifer innan vi träffade Felicia och Cecilia ett tag. Senare drog jag och Felicia hem till mig och det bjöds på massa mys resten av kvällen!

Lördag - Vaknade hyfsat tidigt. Hon följde med mig och fixade mina naglar innan vi hade en asmysig eftermiddag. På kvällen blev det en spontan tripp till Stockholm där vi blev kvar över natten.


Söndag - Kom tillbaka till Uppsala på eftermiddagen då jag satte igång och pluggade lite. Hämtade saker hos mamma innan pappa hämtade mig. Träffade Jennifer på kvällen innan jag sov hos pappa.


Måndag - VALBORG! Uppsala leverade och min valborg blev bra. Ni fick se lite ruttna bilder från dagen, och det får ni även nöja er med.

Tisdag - Suttit och pluggat i solen hela dagen, taggar inför skola imorn.

Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0