Have you ever been so sad you can hardly stand, lying on the ground head in your hands

image description
image description
Klockan var ställd på 06.15 imorse. Tungt att vakna så tidigt en lördag för att åka iväg och räkna matte i åttta timmar, men jag kom upp. Kom dit till halv nio då vi delades in i grupper och fick lite information om det hela. Jag hamnade som tur var i samma grupp som både Hanna och Johannes så jag slapp sitta helt själv som ett litet mongo, vilket jag är väldigt glad över haha.
Mamma hämtade mig lite innan vi slutade och vi begav oss till aulan för att för sista gången vara åskådare för musikklassernas årliga vårkonsert. Jag är en mycket stolt storasyster över min extremt begåvade lillebror som är världens bästa! Det var i vilket fall en mycket fin konsert! Dock lite tråkigt att en mysig stund ska behöva avslutas med bråk, menmen. Jag sitter nu och glor på tv och har en extrem huvudverk. Jag hade tänkt ägna denna kväll åt en massa plugg, men som läget är nu blir det nog istället en tidig kväll. Jag ska ju trots allt ändå upp lika tidigt imorgon igen för ytterligare åtta timmar matte, woohoooo..
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0