So many words left unsaid, they are all a jumbled mess in my head

image description
groteskt ful bild, men jag ser glad ut. Och det var jag.
image description
Mina fans (Viccan och Felicia) ber mig blogga, så jag tänkte uppfylla deras önskningar. Idag var jag på plats i skolan 09:35 då nationella provet i matteb skulle ske. Det gick lite sisådär, men jag hoppas i vilket fall på godkänt! Efter det att man var klar fick man gå för dagen så jag och Rebecka köpte varsin sallad och satte oss vid ån. Där satt vi i princip hela dagen med lite uppehåll för toalettbesök och andra ärenden. Runt fem cyklade jag hem och fick i mig lite mat innan jag begav mig ut för att springa. Måste få tillbaka konditionen.
Nu kom jag nyss in efter att ha suttit ute i det underbara kvällsvädret med Kajsa ett tag och ska efter detta sova.
Jag kom som sagt hem från Rom i måndags, men bilder osv får ni när jag lägger in dom på datorn!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0