Jag vet att jag döljer en sanning


Kan ju börja med att be er kolla extra noga på min charmiga finne i pannan, eller så låter ni bli.
 
Började skolan klockan åtta med en seg mattelektion följt av engelska där jag inte fick någonting gjort. Efter det var det en håltimme på fyra timmar som jag drog och tränade på. Tillbaka till skolan klockan två för att ha en timmes naturkunskap innan vi slutade klockan tre. Hängde med Jennifer på max efter det och hade intensiva samtal om killar, samlag och en del ironiska skämt tills ett gäng tolvåringar kollade snett.. Mötte upp Kajsa lite senare och hade vår standard torsdags fika på storken, myyzzz! När jag kom hem somnade jag typ direkt och vaknade nyss med feber, wohoo.. Måste verkligen plugga, jävligt illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0