I can't believe you were the one to build me up and tear me down

image description
Ganska värdelös skoldag, men närvaron är viktig för tillfället. Efter skolan som slutade klockan fem gick jag tillsammans med Jennifer och köpte årets första glass! Vi satte oss i solen och gullig som hon är hjälpte hon mig med förberedelser inför np i engelska imorgon. Åkte med mamma hem när hon slutade och har nu nyss ätit en god middag. Planerna var att fortsätta lugga när jag kom hem, men jag känner mig typ halvdöd. Jag måste verkligen plugga svenska, men vill inget hellre än att sova just nu. 
Imorgon börjar jag skolan kvart i två och slutar fem, antar att vi hörs innan eller efter det!
P U S S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0