Over thinking ruins you. ruins the situation, turn things around, makes you worry, and just make things worse than it actually is



Efter att ha skrikit mig hes över hur mycket jag hatar Sverige när Loreen vann igår hade jag en skön lördagskväll. Somnade relativt tidigt och kom upp i vettig tid för att idag ha suttit barnvakt mellan klockan två och fem. Efter det har jag gjort i ordning ansökningar om sommarjobb och eventuellt extrajobb som jag ska försöka skicka iväg imorgon. Jag blev dessutom kvar hos mamma, orkade inte packa och hålla på så jag drar till pappa imorgon istället. Imorgon börjar skolan klockan åtta och jag borde verkligen sova, men det går bara inte. Det börjar komma över mig och mitt i allt så har en känsla jag inte vill känna dykt upp inom mig. Jag säger det inte högt, jag erkänner inte för mig själv, men jag antar att skriva är okej. Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0