It's hard to stay positive, when nothing ever goes right


Började skolan halv nio och slutade tjugo i fem. Jag har varit galet trött, haft magsmärtor, huvudverk och varit på allmänt dåligt humör hela dagen. Tränade i knappt en och en halv timme efter skolan vilket gjorde mig ännu surare. Fick verkligen stressa iväg för att komma i tid till dansen som jag helt hade glömt. Nu väl hemma gjorde jag mig själv en sak som var pricken över i, och mitt humör ligger nu på båtten. Det enda som har varit bra idag är att jag har slösat pengar på en asfin sommarklänning som jag inte kommer kunna använda förren om minst två månader. Känns ganska så onödigt att blogga just nu, borde egentligen bara sova och hoppas på en bättre dag imorgon. Vilket jag inte tror kommer ske för vi har friluftsdag och lilla jag har blivit övertalad till att åka skridskor.. Ni som känner mig sedan långt tillbaka känner min relation till skridsor och jag ska inte ljuga och säga att jag inte har funderat på att vara "sjuk" imorgon.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0