Some people are meant to fall in love with each other, but not meant to be togheter


Godkväll!
Åkte in till stan tillsammans med Erika runt halv ett tiden. Vi satt vid ån, kikade runt lite och mötte sedan upp Alicia innan jag drog mot skolan som började kvart i två. Kommunikation och engelska innan jag slutade halv fem och drog och tränade. Tränade till åtta och drog sedan hem och åt och duschade. Nu sitter jag i sängen redo för att strax sova, galet trött. Det finns så mycket saker jag borde göra, men man hinner liksom ingenting när man går sena veckor. Man kommer hem sent, är astrött och ingenting blir gjort. Ingen idé att klaga!
Hppas ni mår bra!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0