Maybe it's not always about the happy ending, maybe it's about the story


Viccan tvingar mig att blogga, så jag är väl illa tvungen till det! Imorse kom jag till skolan kvart i åtta och får på plats veta att vi börjar kvart i nio. La mig sur på en soffa med musik i öronen och halvsov fram till resten av min klass började droppa in. Började med matte där jag äntligen fick klart grupparbetet. Efter matten var det svenska och efter det blev det påsklov! Drog och tränade efter skolan för att sedan åka hem och duscha lite fort innan jag åkte tillbaka till stan för att träffa en vän. Det var roligt att ses igen och det är underbart att veta att man fortfarande har kvar de där vännerna. De vänner som fortfarande finns där, även fast vi inte ses varje helg eller syns överallt på varandras facebook. Jag har en hel del såna vänner, och jag önskar att jag träffade dom oftare än vad jag gör. Skulle egentligen inte ha sovit hemma inatt, men jag kände att det skulle vara skönt att vakna upp i min egna säng, vilket jag säkert kommer tacka mig själv för imorgonbitti. Jag har hunnit kolla på ett avsnitt av gossip girl sedan jag kom hem och kommer antaligen att kolla på ett till innan jag somnar.
Med detta otroligt intressanta inlägg säger jag godnatt!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0