När gräset växer grönt ska jag springa barfota på gruset



Hej på er!
Igår vaknade jag någon gång runt halv ett och gick upp och duschade och åt frukost. Drog in mot stan runt fyra tiden, träffade pappa ett tag innan jag gick till Rebecka för att fira att hon har fyllt 18! Det var en hel del människor där som jag inte har träffat på flera år och jag hoppas hon fick en bra kväll! Drog runt halv ett vidare till Maria där dom skulle ha fixat en överraskningsfest för Kajsa som äntligen har kommit hem från Indien! Men jag vet inte riktigt hur mycket överraskning det blev haha. Jag kunde tyvärr inte stanna speciellt länge, men det var roligt att träffa Kajsa igen!
Nu sitter jag med svenska uppgiften framför mig, men det går ganska segt. Jag ska göra mig en kopp kaffe så jag piggnar till lite och sedan göra ett nytt försök hade jag tänkt. Annars så är planerna idag lugna. Jag vill hinna ut i det fina vädret, men jag måste prioritera svenskan innan dess. Som sagt, inga planer! :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0