Ändå kallar du mig pucko när jag frågar vad du ser hos en sån som mig


Kollade på något avsnitt av gossip girl igår när jag kom hem innan jag somnade tidigt. Drog till skolan idag och hade två lektioner innan en håltimme på tre och en halv timme. På den gick jag och Jennifer till H&M där jag fick med mig ett par söta shorts och en mysig sommarkofta hem. Efter det drog jag och tränade fram till en halvtimme innan nästa lektion skulle börja. På den halvtimmen hann jag hem till pappa, duscha, byta om, sminka mig och sedan gå tillbaka till skolan och lyckades med att inte bli mer än 6 minuter sen! Efter skolan som slutade klockan tre blev jag hämtad av min mamma, moster och min fina kusin. Hade en trevlig biltur hem som höll på att sluta med en krock för att dom skrattade så mycket, haha så efterblivna. Nu sitter jag här och skulle ännu en gång ha börjat skriva på novellen, men icke. Mårten är här och ligger för tillfället i min säng och beklagar sig över.. vad det nu var. Jag är så överdrivet trött och funderar ärligt talat på att strax sova. Imorgon är det fredag och sista dagen innan påsklov, lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0