Jag har saknat att ringa ibland och berätta hur det går


Gick i skolan mellan åtta och tio över elva. Kommunikation följt av hörförståelseprov på engelskan. Drog efter det och tränade tills jag kände att jag inte mådde bra alls, så jag ringde mamma som fick komma och hämta mig. Missade alltså eftermiddagslektionerna och har istället legat och kollat på gossip girl sedan jag kom hem. Det är skönt att fly in i andras liv för ett tag, slippa tänka på sitt eget. Har värmedynan på högsta grad men fryser så att jag har gåshud på hela kroppen ändå, skakar som en litet hundvalp och har ont i nästan hela kroppen + en ordentlig huvudverk. Jag borde verkligen gå till skolan imorgon av flera olika skäl, men beroende på hur jag mår så får vi se hur det blir med den saken. Men det ska krävas mycket för att jag stannar hemma.
Nu ska jag hoppa i säng!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0