I was a dreamer before you went and let me down

image description
Gårkvällen var trevlig. Vi åt god mat på Il forno innan vi åkte hem till farmor och farfar för att dricka champagne och öppna lite paket. Jag fick pengar, ett arband och ett presentkort på Relax house, super nöjd verkligen! Runt nio tiden somnade jag med lillkusinen över mig i soffan haha, och kände då att det var dags för mig att cykla hemåt. Väl hemma hann jag knappt lägga mig på sängen innan jag somnade nästan direkt, helt sjukt trött. Vaknade runt halv tolv idag av att mobilen vibrerade så mycket att jag fick damp och slängde den i väggen i sömnen. Som tur är skadades inget mer än skalet, men vad i helvete tänkte jag med? Gick upp lite senare och cyklade iväg till sjukhuset och hälsade på min fina mormor. Helt sjuk mycket folk och poliser det är på stan idag alltså, bandyfinalen är galen..
Nu ska jag sätta igång och packa för att sedan åka till mamma i två veckor!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0